poniedziałek, 6 stycznia 2014

Prolog Never Say Never :D

*12 lat temu*
Gdy miałam 7 lat trafiłam do domu dziecka, mówiono mi ze moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale to nie prawda....
Moja matka mnie nie chciała a ojciec był złodziejem...
Wiec odkąd pamietam siedział w więzieniu.
Nikt do 18 roku życia nie chciał mnie "wziąć " z domu dziecka nie wiem czemu. Pewnie dlatego, że jestem wychudzona i wyniszczona.
Miałam trudne dzieciństwo ....
Nie ufam nikomu oprucz Viki 💜
Nie znam babci, dziadka, cioci, wuja nikogo.
Chialabym mieć kogoś kto będzie tylko dla mnie, kogoś kto by mnie wspierał, kogoś kto mnie pokocha ....

_________________________________________________________________________________

Przepraszam za błędy

Mam dysleksję wiec będzie trochę tych błędów :c właśnie założyłam tego bloga, aby nad nimi pracować ;)


//Diana

2 komentarze: